IMA MINDEN NAPRA
 
Isten bölcsessége, ereje, teremtő energiája kifejeződésre jut rajtam keresztül, 
bennem és általam.
Isten gyermeke vagyok!
Atyai örökségem: Isten gazdagságának minden Áldása, Joga, Kiváltsága!
Elmémmel Istenre összpontosítok és érzem, hogy egy vagyok a láthatatlan Jelenléttel!
Hiszek a kiapadhatatlan forrásban, hiszem és elfogadom, hogy a végtelen eláraszt engem az Ő határtalan gazdagságával, elhozza számomra az örök belső békét, harmóniát, az ösztönzést, 
a kreativitást az áldást és a bőséget.
Hiszem és Tudom, hogy egy vagyok az Atyával az Ő teremtő ereje az enyém is.
Az Ő bölcsessége, hatalma, értelme és tudása az Én bölcsességem, hatalmam, értelmem és tudásom is.
A végtelen értelem vezérel minden utamon és az ő gazdagsága az Én sikerem, Jólétem és Gazdagságom!
Fogékony elmével és nyílt szívvel fogadom a Végtelen gazdagságot és siker örökre velem marad, minden vállalkozásomban, amibe csak belefogok, mert az életre vállalkoztam, Isten országában miden megadatott és én hiszem és tudom, hogy ő megad nekem mindent, mert
az Atyám és én Egyek vagyunk!
Reggel mikor felébredsz, gondolj Istenre és az Ő szeretetére, ami által létezel!
 Légy Hálás érte minden pillanatban! 
Légy éber és élénk nagy reményekkel és érdeklődéssel néz a nap elé.
Jelentsd ki nyugodtan és csendesen:
Isten Szent jelenlétének ajánlom önmagamat, terveimet, ötleteimet, egész életemet. Istenben lakozom, az Ő jelenléte vigyáz rám, gondoskodik rólam, családomról, és minden engem érintő dologról. Isten beszél és cselekszik rajtam keresztül és bárhova megyek, az Ő szeretete kísér utamon.
Isten elősegíti terveim megvalósulását mindenben, amibe csak belefogok sikerre viszem általa, mert az Ő határtalan gazdagsága szabadon és végtelenül áramlik hozzám mindenhonnan,
 hisz Isten van jelen mindenben és mindenhol!
Ezt szem előtt tartva, egyetlen pillanatban sem szűnök meg, dicsőíteni az Én Atyámat!
Hálás szívvel Köszönöm!
Így legyen. 

Ámen.