Aranyszájú Szent János imája
Uram, ne vond meg tőlem a Te mennyei javaidat. Uram, szabadíts meg az örök kínoktól. Uram, ha értelemmel vagy gondolattal, szóval vagy cselekedettel vétkeztem Ellened, bocsáss meg nékem. Uram, szabadíts meg minden tudatlanságtól, feledékenységtől, kishitűségtől és megkövült érzéketlenségtől. Uram, ments meg engem minden kísértéstől. Uram, világosítsd meg a gonosz kívánságoktól elsötétült szívemet. Uram, én, mint ember vétkeztem Ellened, de Te, mint könyörületes Isten, látva lelkem erőtlenségét, irgalmazz nékem. Uram, küldd segítségemre a Te kegyelmedet, hogy dicsőítsem a Te szent nevedet. Úr Jézus Krisztus, jegyezz be engem, a Te szolgádat az élet könyvébe, és adj nekem boldog véget. Uram, Istenem, bár semmi jót nem cselekedtem Teelőtted, mégis a Te kegyelmed szerint, add, hogy elkezdhessem tenni a jót. Uram, hintsd meg szívemet a Te kegyelmed harmatával. Mennynek és földnek Ura, emlékezz meg rólam, a Te bűnös, romlott, és tisztátalan szolgádról a Te országodban. Ámin.
Uram, fogadd el bűnbánatomat. Uram, ne hagyj el engem. Uram, ne vígy engem kísértésbe. Uram, add, hogy a jó szándék vezessen. Uram, adj nekem könnyeket, a halálra való emlékezést és szívbéli töredelmet. Uram, add nekem bűneim megvallásának a gondolatát. Uram, adj nekem alázatot, tisztaságot és engedelmességet. Uram, adj nekem türelmet, nagylelkűséget és szelídséget. Uram, ültesd belém a jótettek gyökerét és szívembe a Te félelmedet. Uram, méltass engem arra, hogy teljes lelkemmel és elmémmel szeresselek, és mindenben a Te akaratodat teljesítsem. Uram, oltalmazz engem az ellenséges szándékú emberektől, a démonoktól és a szenvedélyektől és minden egyéb ártalmas dologtól. Uram, Te mindent tudsz és mindent megtehetsz, amit akarsz, legyen meg bennem, bűnösben is a Te akaratod, mert áldott vagy mindörökké. Ámin.

  MÁRIA IRGALMASSÁG FORRÁSA

Mária, irgalmasságnak forrása!
A te résztvevő szeretetedből
adj nekünk, Istennek szülője!
Tekints a hibázó népre,
mutasd meg most is hatalmadat!

Bizalommal sóhajtunk hozzád,
azzal az üdvözléssel, melyet egykor
 a főangyal, Gábriel vitt neked:
Üdvözlégy Mária! Áldott Istenanya,
nyisd meg nekünk az irgalmasság kapuját,
hogy benned való bizalmunkban ne csalódjunk,
 hanem általad minden veszélyből megszabaduljunk,
hiszen te vagy a keresztények gyógyítója. Amen.

Aranyszájú Szent János

Forrás ~ Internet